Aktualitások

“Piszkos” anyagiak tréning

euro-447214_120

Hogy van Ön a gazdagság gondolatával? Lehet Ön jómódú? Sok munkával, küzdelmek árán, vagy…

Tovább »

Elolvasom az összes cikket

Üzenet

A lehetőség egyik olvasata, hogy „választanom kell”. Dönteni arról, hogy élek-e vagy sem az adott lehetőséggel. Egyes lehetőségek azért jönnek, hogy megtanuljunk nemet mondani, míg mások, hogy bátran és nyitottan a lehetőség irányába lépjünk. Az igazi feladat, hogy megkülönböztessük egymástól a kettőt !


Ha tetszett a honlap, akkor visszavárjuk!
Legyen mosolygós, szép napja!

Mona

Tréningek

Egy cég fenntartható fejlődéséhez elkerülhetetlen, hogy a vezetőség elkötelezett híve legyen az élethosszig tartó fejlődésnek, illetve hogy alkalmazottai nagyfokú belső motivációval rendelkezzenek személyes fejlődésüket illetően. Egy vállalat akkor tudja összehangolni a céges érdekeket szolgáló munkavállalói fejlődési igényeket, ha mind a szakmai, mind az általános képesség-, készség és személyiségfejlesztéseket tudatosan, a céges célkitűzéseknek megfelelően területekre és egyénekre bontva megtervezi, illetve egy részét biztosítja munkavállalóinak. A tudatos munkavállaló ezeket a képzéseket szinte már el is várja, de úgy is fogalmazhatnánk, hogy előnynek tekinti munkahelyének kiválasztásánál, illetve nagymértékben hozzájárul lojalitásának megőrzéséhez.

Vezetőképzés

leadership-153250_100uj

Egy cég sikerességére hatással van minden egyes dolgozó, ugyanakkor ez fokozottan igaz a vezetőkre nézve. A fenntartható fejlődésű, üzleti eredményeket garantáló vállalati működésnek kulcstényezői a vezetők szakmai és piaci ismeretén kívül, személyiségük érettségének foka, illetve vezetői készségeik színvonala. Napjaink HR szakembereinek többsége egyetért abban, hogy a leghatékonyabb vezetési stílus, mely kellően integratív, és a szervezet […]

Tovább »

Stresszkezelési tréning

stressz100_2

A stressz, beszéljünk akár a motiváló, mobilizáló eustresszről, akár a debilizáló distresszről áthatja munkahelyi életünket is. Sajnálatos módon a stressz csökkenti a munkavállalók hatékonyságát és hosszú távon egészségügyi problémákhoz is vezet, amelynek következtében akár ki is eshet a munkavállaló a munkavégzésből. Az üzleti HR szellemiségét magának valló cég a munkavállalóra megbecsült erőforrásként tekint, és mindent […]

Tovább »

Asszertív kommunikációs tréning

communication-73331_100

Kommunikáció, egy híd közöttünk, amelynek segítségével gondolatainkat, érzéseinket, ötleteinket megosztjuk egymással. Jól hangzik, de nem mindig igaz. Van az úgy, hogy úgy érezzük mintha sorompók – közléssorompók – nehezítenék a kölcsönös megértést, az információáramlást. Sőt nem, hogy nem értjük egymást, még egyre több gondot is okoz a kapcsolattartásban egyes személyekkel. A kommunikációnak van egy olyan […]

Tovább »

Ügyfélszolgálati továbbképzés

ID-100172082_100_FreeDigitalPhotos.net

Meggyőződésünk, hogy az ügyfélszolgálati munkatárs megjelenése, kommunikációja, az ügyfélnek a róla kialakított véleménye döntően befolyásolja a vállalatról kialakított képet is. Tulajdonképpen az értékesítést követően az ügyfélszolgálat minőségi munkavégzése az egyik leglényegesebb tényező az ügyfél hosszú távú megtartásában. Ügyfélszolgálati továbbképzésünket kis- és középvállalkozásokra szabottan alakítottuk ki. Az ügyfélszolgálati munkatársaknak nyújt a gyakorlatban alkalmazható eszközöket és technikákat, […]

Tovább »

Keresel valamit?

Heti friss

Hívjam vagy ne hívjam? – ez itt a nagy kérdés

balloon-1046658_120

Előző írásomban megígértem, hogy néhány gondolattal érkezem ezen a héten azzal kapcsolatban, hogyan is…

Tovább »

Elolvasom az összes cikket
Everydance táncstúdió
show
 
close